Od pondělí 15.3.2021 bude otevřen nový sběrný dvůr v Riegrově ulici.
Provozní doba nového sběrného dvora:
Provozní doba - letní provoz od 1.5. do 31.10.
Den |
Dopoledne |
Odpoledne |
Pondělí |
9:00 – 12:00 |
14:00 – 17:00 |
Úterý |
9:00 – 12:00 |
14:00 – 17:00 |
Středa |
9:00 – 17:00 |
|
Čtvrtek |
9:00 – 12:00 |
14:00 – 17:00 |
Pátek |
9:00 – 12:00 |
14:00 – 17:00 |
Sobota |
9:00 – 12:00 |
zavřeno |
Neděle |
zavřeno |
zavřeno |
Provozní doba - zimní provoz od 1.11. do 30.4., liší se pouze odpolední hodiny oproti letnímu provozu a to tím, že je otevřeno do 16h.
Sběrný dvůr v Čechově ulici zůstane v provozu. Dojde ale ke zkrácení provozní doby:
Provozní doba SD ul. Čechova od 15.3.2021:
Den |
Dopoledne |
Odpoledne |
Pondělí |
zavřeno |
|
Úterý |
9:00 – 11:00 |
15:00 – 16:00 |
Středa |
zavřeno |
|
Čtvrtek |
9:00 – 11:00 |
15:00 – 16:00 |
Pátek |
zavřeno |
|
Sobota |
zavřeno |
|
Neděle |
zavřeno |
(do soboty 13. 3. 2021 platí stávající provozní doba)
Přijmeme plavčíky/plavčice
na veřejné koupaliště v objektu Turisticko-rekreační areál města Blatná
pro sezonu 6-9/2021.
Věk – nad 18let. Práce je vhodná nejen pro studenty.
S vybranými uchazeči bude uzavřena dohoda o provedení práce.
Školení pro získání osvědčení (záchranář senior) zajistíme.
Zájemci hlaste se co nejdříve, nejpozději do 31.03.2021 na
Tel.: 383 422 541, e-mail: kontakt@tsblatna.cz
Technické služby města Blatné s.r.o.
Technické služby města Blatné s.r.o. vyhlašují
výběrové řízení na obsazení 1 pracovního místa
„Zadák popelářského vozu“
Náplní práce je v rámci svozu domovního odpadu manipulace s popelnicemi, vysypávání obsahu popelnic a kontejnerů. Dále práce na úseku údržby veřejné zeleně, čištění města a třídění odpadu. Výkon práce bude prováděn v Blatné a okolních obcích.
Požadujeme spolehlivost, pracovní nasazení, dobrý zdravotní stav, samostatnost. Min. vzdělání: střední odborné s výučním listem.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, dovolenou a penzijní připojištění
Nástup možný od 1. 3. 2021, termín dodání přihlášek: do 22. 2. 2021
Bližší informace: Ing. Pavel Srb, jednatel TSM Blatná, tel. 777 158 846, e-mail: tsblatna@seznam.cz
Písemné přihlášky zasílejte či osobně doručte na adresu:
TSM Blatná,s.r.o. |
Riegrova 59 |
388 01 Blatná |
nebo zašlete mailem na adresu: kontakt@tsblatna.cz
Zahájení prodeje známek na popelnice (podnikatelé a firmy)
Technické služby města Blatné, s. r. o. zahajují prodej známek pro svoz popelnic firmám a podnikatelům na rok 2021.
Známky z roku 2020 platí pouze do 31. 1. 2020, po tomto datu budou vyváženy pouze nádoby s novou známkou.
Prodej známek probíhá v novém sídle Technických služeb na adrese Riegrova 59 (poslední budova u silnice na Hajany).
Úřední hodiny v době koronavirové krize (platí i pro prodej známek):
Pondělí 9:00-10:00 a 13:00-14:15
Středa 9:00-10:00 a 13:00-14:15
Pátek 9:00-10:00
Svoz nádob se žlutou známkou (1x za dva týdny) bude prováděn vždy v lichý týden.
Upozorňujeme firmy a podnikatele na namátkové kontroly způsobu likvidace odpadů ve spolupráci s odborem životního prostředí Městského úřadu.
I v letošním roce si občané u Technických služeb známky na popelnice nekupují. Poplatek za svoz odpadů platí na Městskému úřadu.
Kontaktní spojení: e-mail: kontakt@tsblatna.cz, tel.: 383 422 541
PŘESTĚHOVALI JSME SE
Sídlo Technických služeb města Blatné je nově na adrese Riegrova 59 (poslední budova u silnice na Hajany).
Kontaktní údaje zůstávají stejné:
Telefon: 383 422 541
E-mail: kontakt@tsblatna.cz
VÝDEJ I PRODEJ KOMPOSTU BYL UKONČEN. AŽ BUDE VYROBENA NOVÁ ZÁSOBA, TAK BUDEME INFORMOVAT.
Technické služby města Blatné informují občany, že v úterý 17. 11. proběhne svoz popelnic v Blatné beze změn.
Novější zprávy|Starší zprávy